Felanmälan

Felanmälan

Fel i lägenheten, som är inom föreningens ansvarsområde eller, fel på belysning i trapphus, fel på portautomation eller liknande eller, fel på maskiner i tvättstuga. Dessa är exempel på sådant som ska felanmälas till fastighetskontoret.

Fastighetskontoret är beläget vid tvättstugorna i Runvägen 6. Tel: 08-711 76 61, telefontid helgfria tisdagar och torsdagar 08.00 – 09.00, övrig tid telefonsvarare. E-post: brf.brynjan@gmail.com

Strömavbrott i lägenheten:
Blir det mörkt i lägenheten och det inte hjälper att vippa på automatsäkringarna eller jordfelsbrytaren i hallen kan en huvudsäkring behöva bytas, kontakta någon i styrelsen.

Vid behov av omedelbar hjälp då fastighetskontoret är obemannat:
Jourmontör (Securitas) tel: 08-657 77 22
Observera dock: Ring alltid någon i styrelsen innan Jourmontör tillkallas. Telefonnummer till styrelsens ledamöter finns anslaget i entréerna

Hissfel:
Hiss & Elteknik, tel: 08-779 53 53
Observera dock: Ring helst någon i styrelsen innan Hiss & Elteknik tillkallas.

Fel på TV-bilden:

Kontakta Comhem, tel: 0771-55 00 00 Hemsida: www.comhem.se

Fel på Internetanslutning (bredband)
Kontakta Stockholms Stadsnät, tel: 08-501 220 10 E-post: kundtjanst@stosn.se Hemsida: www.stockholmsstadsnat.se

Problem med skadedjur:
Nomor, tel: 0200-27 10 10 E-post: moderna@nomor.se  Hemsida: www.nomor.se

Störningar eller andra trygghetsproblem inom fastigheten:
Kontakta Svenska Störjouren AB, tel: 08-568 214 00. Telefontid: söndag – torsdag kl 20.00 – 03.00, fredag & lördag 20.00 – 04.00. Tel kontorstid: 08-645 00 35


Top